Sofie

Föräldrarmöte

Publicerad 2009-10-28 21:45:58 i Allmänt

Ikväll har jag haft mitt första föräldrarmöte som förskollärare.
Varför är man så dålig på att ta till sig beröm???

Vi fick jätte mycket beröm och föräldrarna sa flera gånger att de vill ha kvar mig på Myran, gör ett bra jobb, nöjda osv...
Jätte roligt, men måste lära mig att glädjas och ta in det... Inte något som behövs förändras, ändras i vårt arbete, bemötande osv.. inget negativt alls..

Trivs ju bra med mina kolleger och med barnen förutom lite stress ibland, lite planeringstid osv...
Försöker göra ett så bra jobb som möjligt, roligt att det uppskattas...


Jag kom inte hem förrän klockan 21 och ska börja 6 imorgonbitti...
Blir bara sängen för mig, har nyss kollat upp lite om jobbet jag ska till imorgon.
Ska på en intervju till imorgon.

Alla föräldrar kunde skrivit alla beröm om mig på en sida, så alla nya chefer kunde se det.. hihih

Nä, sängen strax... Imorgon är det jobb, sen intervju, sen leta halloweenutklädnad med syrran.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-29 14:47:28

roligt att du får så mkt beröm, du ÄR jätteduktig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela