Sofie

Rosabandet.

Publicerad 2009-10-29 20:14:23 i Allmänt

Nu är det rosabandetgalan från Malmö Arena. Fräckt att det sänds här nere!
Var 9e kvinna får bröstcancer, 4 stycken dör varje dag usch...

Ofrivilligt...
Väldigt hemskt... Bra att de har sånna program som bidrar till forskningen! Hemska jäkla sjukdom.
Många som blir drabbade, anhöriga också... :(

Många tankar i huvudet, jobbiga två timmar... Stackars dem som drabbats och deras nära.
Mycket känslor, fy fan... Ingen skulle få drabbas av en sån hemsk dödlig sjukdom.. Varför drabbas vissa och inte andra? Orättvis värld..

Jag har iallafall köpt rosabandet även detta året, och jag har fått en rosa ängel av syrran som jag har i halsbandet, har bidragit lite!

Kändes bra på intervjun.. över 100 ansökningar och chefen hade valt ut 10stycken. Varav jag var en av dem, så vi får se hur det går. Roligt att bli utvald iaf! Måste ha ett bra cv. ihih

Helgen spenderar jag och syrran i Sölvesborg och Kristianstad. Ska upp till Johan och på lördag ska vi på halloweenfest i Krstad. Träffa vännerna igen! Roligt!!
Jag och syrran har varit på stan idag och letat outfit. Jag ska vara bebis, hihi..
Köpt napp med tänder, nappflaska.. ska även ha hellokitty klännning och blommiga tights och toffsar i håret. Även en haklapp. hihih skoj=) Det passar väl mig?
Ni får se bild sen!!

Helgen med älsklingen och vännerna!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela