Sofie

Idioter

Publicerad 2009-09-22 20:52:07 i Allmänt

Sorry, jag har inte varit så bra på att blogga nu på sista tiden.
Mammi är iväg i Kroatien och jag bor hemma hos dem och passar hundarna.
Har bott med syrran och hundarna i en vecka nu, det har gått bra!! Förutom idag när syrran var på bulltofta så blev hon överfallen av några unga killar. De kom efter henne och puttade henne i ryggen. Hon blev paff och sedan såg hon att Ruben kom flygande över henne. Antagligen så sparkade dem honom i magen. Hon hoppade upp, tog hundarna och sprang.
Tacka gud att de inte hade kniv eller tog hundarna... Jäkla idioter... Blir så arg
De har varnat för att gå på Östrakyrkogården också. Det är där och på Bulltofta vi brukar rasta hundarna.
Man måste väl för fan kunna gå någonstans?? Tänk på allt ni orsakar...IDIOTER...

Helgen har varit toppen, kan inte vara annat när jag träffar Johan! Vi har passat hundarna, ätit gott, varit på stan osv. Alltid lika tråkigt när han kör hem igen...
Jag minns när jag bodde i Krstad och åkte hem till Kristianstad på söndagskvällarna.
Då stod paren och kramades och nästintill grät vid tågen, vinkade till varandra när tåget åkte iväg..
De såg så ledsna ut.... Förstår hur de känner nu.
vi ses ju rätt ofta och har inte mer än 13mil... Finns dem som har det mkt värre, känns tomt på söndagskvällen...

Annars tränar jag, jobbar och somnar i soffan på kvällen!!  Är så himla trött på kvällen.
Har många nyinskolade barn på jobbet, så tar lite på energin.

På Torsdag och Fredag ska vi till Marklunda med jobbet, vi ska ha planeringsdagar.
och imorgon kommer Mammi hem, får umgås lite med henne då... Fullt på schemat!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela