Sofie

tyst...

Publicerad 2009-09-30 19:56:05 i Allmänt

Sitter här nu, helt tyst och skönt. Sitter och väntar på idol, då ska jag slå på tvn.
Skönt att bara ta det lugnt och ha det tyst nu på kvällen. Är omgiven av massa skrik, liv och rörelse hela dagen.

Det har varit ännu en jobbig dag. Ena kollegan sjuk och den andra på möte. Fick slita och jaga barn ute idag.
Jag blev helt slut. Och inte nog med det så får jag ett samtal om att Farmor åkt in med ambulans på sjukhuset.
En annan kollega frågade hur det var, såg väl inte så glad ut antar jag.. Då brast det för mig.
Jag började gråta... Har haft några väldigt tuffa dagar på jobb. Massa möten och jag har fått ta mkt själv.
Semester tjaffs osv... Hade samlat på mig mkt och så sa det pang...
Man ska vara lugn och glad framför barnen, men det är inte alltid så lätt...

Sen väger det upp att jag får mkt beröm från föräldrar, det känns jätte roligt!!! Värmer och stärker mig!

Syrran har tillbringat dagen med stackars farmor på sjukhuset, hon har brutit bäckenbenet på två ställen...
Kan inte gå eller stå... Jobbigt... Men skönt att det inte var huvudet hon slog i!

Har varit rätt tufft nu med överfallet, farmor, jobbet och lite till...

Nu ska jag inte gnälla mer... Idol börjar snaaaart!
Imorgon ska vi ta foto på jobb, mitt första gruppfoto med mina små söta barn!
Ska bli skoj, undra vad jag ska ha på mig? hihih....

Tv-tajm nu, sen blir det lite samtal till familjen och Johan!!!

Saknar vännerna och Johan... Får boka in en Krstad-fest med singstar och dans!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela