Sofie

Sovmornar :)

Publicerad 2009-09-11 21:49:06 i Allmänt

Helgen är guldvärd när man jobbar.
Varje morgon när jag vaknar har jag smått ångest. Är super trött och vill helst bara ligga kvar i sängen.
Jag tänker, fy vad jag ska sova när jag slutar och lägga mig tidigt.
När jag väl är uppe ur sängen så går det, men ack vad trött jag är... Lägger mig ändå inte så sent...

Så får se vad jag väljer imorgon. Antingen en underbar sovmorgon eller träning kl 10.
Om jag hade fått välja imorse hade jag valt sovmorgon!!! Trötter...
Ska ju passa på att sova längre när jag kan!! Träna gör jag mitt i veckan också...
Jag får helt enkelt se imorgon hur trött jag är...

Skönt med helg. Hade helst träffat min älskling... Men det är ju en bit så det blir inte varje helg.
Ändå det blivit rätt många helger nu ett tag, ME LIKE!!

Ikväll har jag haft fredagsmys hos familjen! Mat, tv och popcorn!! :)

Har kollat lite smått på reser i vinter! Hade varit sjukt nice... Får se!!

Trevlig helg! Träffa Malmö-friendsen imorgon :)



Jag drömmer mig tillbaka till sommaren. Sommar, sol, semester, sovmornar.
Spenderade många sommardagar i fina Blekinge/hällevik.
Denna bilden som jag lagt in är från midsommar. Bakgrunden är hällevikshamn och Chippens båt.
Precis innan vi hoppade i den, väntar på att den ska tankas.
Mysiga hamnen och rökerier i bakgrunden, sommarmys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela