Sofie

Regn, regn.. hösten på väg?

Publicerad 2010-08-23 19:45:49 i Allmänt

USch vilket väder vi har utanför fönstret. Är hösten på väg? Hade jätte fint tidigare idag, men i eftermiddag har regnet öst ner.
Blir inte bättre när Malmö FF precis fick ett bortdömt mål, offside. Men på reprisen såg det inte ut så. Jäkla. Kunde gått upp serieledning idag. Hoppas de kommer igen, KÄMPA!

Idag har jag varit i Kristianstad och fikat med Anna, en vän från högskoletiden. Hon är höggravid och om en månad är det dags. Hon har en jätte fin mage, ser så mysigt ut. Nästan så man blir avundsjuk. Men hoppas att jag får uppleva det någon gång i framtiden. Trevligt att fika och snacka massa!!!
Måste försöka ses oftare, blir så att tiden rinner iväg. Nu bor jag närmre Krstadvännerna, men då får Malmövännerna vänta lite... Man hinner inte med allt...

Fångarna på fortet börjar ikväll. Det programet tittade jag alltid på för många år sen och drömde mig dit till fortet där jag kämpade i cellerna. Och äntligen börjar mitt favoritprogram igen.
Jag har blivit äldre, så är nog inte samma som då. En annan nackdel är att detta kommer gå fler dagar mitt i veckan. Hade önskat att det gick en av helgdagarna. Fredagsmysprogram med familjen. Men vi får se hur 2010års upplaga ser ut.

Förövrigt hade jag en mysig helg hos familjen i Malmö. Det är lite bättre med mormor, skönt! Lite besök på festivalen hann jag med. Lite mat och tittade i bodarna. Anna Bergendahl lyssnade mamma och jag på i fredagskväll, sen stack vi hem.Vill inte vara där sent, usch....

NU gjorde malmö måååål! Nu är vi i serieledning:) HEEJJJAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela