Sofie

här kommer lite foto...

Publicerad 2010-12-02 21:29:41 i Allmänt

Det var lägensen jag la in foto här på bloggen. Här kommer några, som får illustrera mina senaste månader:


Vännerna på Åsas möhippa



Möhippan, Åsa utspökad!



Vackra Åsa, Eric och bebisen på bröllopet!

Sen har jag varit och upplevt mitt andra SM guld!!! MAAALMÖ!


Matchstart...

Matchslut:





SÅÅÅ HAAARLIIIT!

En festkväll med syrran och tjejerna i Kstad:


Har varit dålig på att ta foto, även att lägga in dem på datan... Får bättra mig på det.

Tog iallafall precis några foto på lite julfint här hemma!



Vårt fina datumljus med "ljusstake" med tomtar på från Design Carin Kry. Tycker Carin har mkt fint.
Även denna:



I söndags när jag satt ilsken på tåget fick Johan ett uppdrag av mig.
Plocka fram och sätt upp ljusstakar och stjärnor i fönstrena. När jag kom hem hade han julpyntat

med både gran och tomtar... Lite tidigt men det gör inget. Jul-mys!

Ute snöar det ännu mer och imorgon är det helg! Gytt!

Ska på glöggkväll hos min kollega på lördag och imorgon är det fredagsmys.
Blir inte Malmö denna helg, vågar inte fastna på tåget eller köra av vägen.

Men nästa helg får vi kanske besök av familjen!!!

Trevlig kväll, kör försiktigt på de hala vägarna.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-12-04 09:35:45

Så fint ni har det i Hålan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela