Sofie

10år sedan du lämnade oss...

Publicerad 2010-01-29 11:47:42 i Allmänt

Då är det den 29 Januari åter igen... Detta året innebär det att 10år har gått sedan min älskade morfar lämnade oss...
Jag undrar ofta hur du har det där uppe?
Ser du vad vi gör? Hör du vad vi tänker?
Träffar du Mamma, Ruben och Frans när de är på kyrkogården?


Finns många frågor utan svar... Du ska veta att jag tänker mycket på dig och ofta.
Jag är rädd för döden, men den dagen det blir min tur ska jag leta upp dig och ge dig en BAMSE Kram och berätta allt vi gjort när du varit i från oss...
Finns mycket som vi ofta säger: Det skulle morfar vetat, det skulle morfar varit med på... DU finns med oss.

Tänker mycket på dig och saknar dig sååå mycket: Bror Gustav Peter Roth.




Vill passa på att Gratulera min kompis Jenny på hennes 25årsdag! Lite roligt händer också den 29/1.

  Grattis Jenny!!

Annars är det bättre med mig, men fy fan vad jag mådde dåligt.. Har börjat äta ordentligt nu igen, hemskt att må så illa och inte få behålla nånting...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-31 09:23:11





Såå gulligt skrivet av dig!

Han är stolt däruppe!

Kram Mamma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela