Sofie

Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Publicerad 2010-01-22 17:13:06 i Allmänt

Idag är allt blääääääääääääääääääääääää..
Är inte alls på humör..

Många sjuka på jobbet, barnen skriker och jag har inte kommit in i allt än.
Tålamodet på noll och stressnivån HÖG.
summa: En jobbig dag...

Försöker se det positivt och inte verka stressad när jag är på jobb, men nu när jag kom hem så slog det över.
Förra veckan var hemsk och nu denna som jag trodde skulle bli bättre... Kan inte ta hur mkt som helst...

Det värsta är att mitt dåliga humör går ut över helt fel personer.. T ex Syrran, Mamma och Johan som egentligen inte alls ska få sig en släng... Förlåt...



Allt verkar gå snett.. Har spillt en massa idag hela tiden och när jag kom hem sa Pauline att min msn skickar ut massa länkar.. Alltså virus eller nått skit.... INTE ALLS MIN DAG IDAG.

Blääää.. Får försöka samla mig nu... Helgen ska bli bra, hoppas jag, trots NOLL motivation.
Hade kunnat sätta mig och börja stor tjuta nu......

Trevlig helg!! Akta er för mig, arga Sofie... hahahha

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-01-22 17:21:45

Ja låt det inte gå ut över oss vi har inte gjort något.

Livet går inte alltid på räls!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela