Sofie

Saknar dig mega mkt...

Publicerad 2010-01-06 13:42:16 i Allmänt

Idag är jag ledig.. Har slappat hela förmiddagen, skönt!!
Enda nackdelen när jag är ledig är att jag saknar Johan fööör mycket.
Nu sågs vi ju en hel vecka... Känner en enorm saknad...
Det är jobbigt.

Mycket tankar ägnas även åt framtiden...
Var bor vi? jobb? Vem av oss ska bryta upp och lämna jobb/boende?
Det är stora saker och man måste vara säker...
Det dröjer dock ett tag till, för att vara säkert.. Har ju inte varit tillsammans så länge trots allt.
Men det är jobbigt, detta jäkla saknandet... Men hoppas det blir nått bra av det :)

hahaha, måste lägga ner allt grubblande... Älskling, kan jag inte få en bit av ditt: "det löser sig" "ta en dag i taget". hahahah


Jag saknar dig föööööör mycket nu... ♥

Sommarfest i Ingelsträde 2009


Fin bild vaaa? haha


Nyår 2009


Love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela