Sofie

snabbt inlägg

Publicerad 2010-01-03 22:15:03 i Allmänt

Tittar in med ett kort inlägg...
Första inlägget på detta året..:)

Har haft en helt underbar vecka tillsammans med min älskling. Det är inte ofta vi får ses en hel vecka i följd. Hände väl senast i somras... Så jag får leva på detta länge nu:)
Har även varit ledig lite nu, så bara ligga kvar i sängen på morgonen och prata är ju guld värt!
Äta frukost tillsammans, bestämma vad vi ska göra under dagen och bara få vara tillsammans!!!

Mycket möjligt jag skriver mer imorgon hur nyår var, vad vi gjort osv...

Jag är lite smått nervös nu. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb... Nya barn, kolleger och föräldrar... massa nytt...
Spännande och lite läskigt..:) Hade varit lättare att gå till mitt gamla jobb. Där kan jag allt och känner alla...
Men nu blir det nya bullar...

Då ska jag gå och lägga mig i min ensamhet... kommer nog kännas konstigt. Snyft.. hihih

Nog om detta nu, ska lägga mig.. Massa nytt imorgon...

och Mammis födelsedag väntar!!!!


Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2010-01-03 23:05:15

naaw, ni måste haft mysigt :)

de kommer gå så bra imorgon!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-04 16:24:16

Hoppas allt gick bra idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela