Sofie

Familjehelg i Blekinge

Publicerad 2010-07-25 22:30:42 i Allmänt

Denna helgen har jag, mamma och hundarna varit hos Johan. Mamma fick se min blivande hemstad och jobb. Hon har dock varit där en snabbis tidigare.
I fredags var vi hos Johans föräldrar i Hällevik och grillade. Då har våra familjer träffats!! Skönt att det gick bra, trodde dock inget annat. Vi gick en kvällspromenad längs stranden och hanöhus sedan spelade vi krocket och grillade. När jag var tre år semestrade vi i Hällevik. Så mamma kände igen sig. Lite roligt att jag mer än 20år senare befinner mig på samma ställe hand i hand med min blivande sambo.

Vi kunde dock haft lite bättre väder under vår Blekingevisit. Hela lördagen regnade bort. Vi gick en sväng på stan och visade mamma alla små kullerstensgator och mysiga gatuhus. Gick vid hamnen och tittade. Hade varit ännu finare om solen varit med oss. Har väl klagat för mkt på värmen de sista dagarna,hahha...
Vi lagade god mat och såg fotboll med lite rosévin även goda kräftor slank ner! Malmö vann sin och Mjällby förlorade. Tidigare på dagen besökte vi hälleviksrökeri, köpte med lite god rökt fisk. Blev även en snabb fika hos svärföräldrarna!

TACK Mamma och Johan för en myshelg!

Jag och Johan har köpt en byrå och trådbackar till hans garderob, så nu hoppas jag att mina kläder får plats hos honom. Vi är var för sig nu några dagar, jag måste packa och han ska fixa lite plats till mig...
Sambolivet ligger runt hörnet!! Ett stort nytt steg i livet väntar...

Jag tror det blir hur bra sóm helst. Sakar iallafall honom nu när jag sitter i min egen soffa. Det känns tomt...



Jag ser framemot vardagen tillsammans med dig  ♥
Ett nytt blad vänds i sagan, sambolivet börjar
Lycklig ♥

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-26 10:01:11

Härligt att du är så lycklig =) När flyttar du? kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela