Sofie

Killebom, kristianstaddagarna och bil ?

Publicerad 2010-07-12 21:56:25 i Allmänt

Tack syrran, Johan och vännerna för en trevlig helg.

Killebom (sölvesborgsfestivalen) på fredagen. Kvällen började med lite fest och lekar hemma hos Sigge och Jenny, Johans kompisar var där.
Ner på stan, åt langos och hade mys!

Var även nere på stan och kollade lite på lördagsförmiddagen. Johans bror paddlade drakbåt, de plurrade i vattnet. Kvällen spenderades i tivoliparken med mina goa högskolekompisar. Riktigt trevligt. som på den gamla goda tiden. Riktigt roligt att Tessan kom också, evigheter sen vi sågs!!!
Sedan hamnade vi i ett tält på Kristianstaddagarna.

Det är jätte trevligt där, härlig stämning och glada människor!

Kommer få närmre till Krstad nu när jag flyttar! Det ser jag framemot!

Idag har jag grillat med familjen. Pappa och jag satt och kollade bilar på blocket.
Jag känner att jag behöver en bil nu när jag flyttar. Kan inte låna johans varje dag om han ska någonstans.
Även när jag ska till Malmö.. Fastnade på tåget när vi skulle hem i söndags, visste inte om vi skulle spendera natten på tåget. Massa förseningar och krångel. Fy vad drygt det var.
Vill ha en bil!

Hittade en vettig bil på blocket, så vi ska nog köra och kolla på den imorgon.
Vill inte ha nån skruttig utan nån fin!! Rund och glad :) hahhaha
Vi får se hur det blir...Men ett steg i rätt riktning. Det är inte lätt när man inte kan nått om bilar. Litar man på privatsäljare?

Sista jobbeveckan.... sen semester och massa nytt väntar!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-07-13 19:59:48

Privatsäljare kan du lita på om du har någon bilkunnig med dig som kan kolla motor osv.

Jag har ju alltid min pappa med mig och då vågar ingen luras...=)

Good luck....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela