Sofie

Semester :)

Publicerad 2010-07-21 23:45:42 i Allmänt

Underbara semester!!

De första semesterdagarna har bjudit på fint väder och en massa skoj!

Johan kom ner hit och vi ska "spendera" vår semester tillsammans. Igår var vi i Köpenhamn med mamma och hennes kusin + familj. Vi var på ströget, nyhavn och tivoli. Det var mkt trevligt. Satt och tittade på alla sorters människor det finns. Det var mkt folk på tivoli, men åkte några karuseller iaf.

Idag har vi badat och ikväll har vi spelat en runda minigolf och fikat i kvällssolen. Det blev även ett kvällsbesök hos faster Anita.

Sommaren är helt underbar och vädret är perfekt! Ska sätta ihop ett blogginlägg med foto från Sommaren 2010 tänkte jag. Orkar aldrig lägga in bilderna så de får komma senare.

Det är så skönt att kunna ligga kvar i sängen på morgonen och kunna se en film på kvällen utan att tänka på att man måste vara utvilad till jobb. SEMESTER!!!! Kunna bestämma vad man vill göra!

Snaaart närmar sig flytten. Än så länge är det mysigt att ha sällskap på kvällen. Känna hans hand klia mig lite på armen! MYS! Återkommer efter ett halvårs sambo förhållande, får vi se om jag säger samma då. hahahha
Nä, skojja :)

Har inte planerat hela semestern än...
Kanske...
Helsingör
Hälsa på Johans syster i Jönköping
Stuga i Karlskrona
Ikea köpa byrå till Johans lägenhet
Hällevik

Får se vad vi hinner med!

Några sommarbilder bjuder jag på:


Sommarkväll på Olearys. Rosé och vm fotboll


Mysig grillkväll



Kristianstaddagarna med tjejerna. Mys i parken!!!




En härlig kväll med Jenny!


Har haft många trevliga kvällar med grillning och umgåtts med trevliga människor.
Massa jag inte har foto på: Salsa kväll på ribban, bo01, minigolf osv...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-07-22 16:13:02

Vaddå film på kvällen!!! Den somnar du ifrån fast du har semester...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela