Sofie

Underbara sommar

Publicerad 2010-07-02 18:10:14 i Allmänt

Jag bara älskar sommar och sol!!

I onsdags hade jag en super trevlig kväll med Bini, Perre, Emelie, Petra och Fia. Vi åt god tapas på Mosaik på stortorget. Många rätter att välja mellan, men gott var det.
Solen kom fram och vi blev sugna på en drink!
Fullt med folk på lillatorg så fick bli fridays. En god drink slank ner sen väntade bussen, jobb dagen efter.

Idag har jag jobbat min sista dag på Kastanjegårdensförskola. Två veckor väntar på Motetten.
Kommer sakna mina goa kolleger på Nyfikonet!

Sol idag också. Olearys väntar!!! Uteservering, öl och fotboll. Ska fira mammas semester...

Spontankvällar i solen älskar jag! Måste bli fler sånna...

Undra hur mitt liv kommer se ut om några månader? Sambo, nytt jobb, ny stad och allt...

Malmö i mitt ♥    Känner mig alltid hemma när jag kör av motorvägen vid "gamla ikea".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela