Sofie

ångest

Publicerad 2010-03-02 12:24:47 i Allmänt

Igår var ingen bra dag. Jag gick till jobb som vanligt. Vid 9 tiden började jag må jätte illa och få jätte ont i huvudet. Försökte ett tag, men det blev bara värre. Fick smått panik, barnen sprang runt och jag höll på att kräka. Blev kallsvettig och mådde piss. Läskigt när det bara flyger på mig.
Jag gick ifrån jobbet och la mig och sov. När jag vaknade var illamåendet över. Huvudvärken håller i sig idag också... Dessa symptomer har kommit några gånger förut. Jag ska till Vårdcentralen idag och höra vad de tror det är. Det är ingen långsiktig lösning att bara lägga mig och sova. Vill ha ett svar på vad det är. Sköterskan trodde migrän? Får höra vad de säger..

Igår hade jag ångest.. Hatar att vara sjuk och att stanna hemma från jobbet. Kände mig som en "kass" människa.
Men jag måste lära mig att lyssna på kroppen. Det är trots allt det viktigaste...

Denna dagen har också varit ångest: har legat och sovit hela förmiddagen och inte gjort något vettigt. Om jag hade varit på jobbet hade jag gjort så mkt mer, gjort lite nytta åtminstone.

Måste intala mig själv att vila... Blir inte bättre annars.

Helgen var annars toppen, umgicks ju med min älskling! Då trivs jag!
Lördagen blev det melodifestivalen och lite fest med några av hans killkompisar. Trevligt!

Snart hämtar syrran mig, ska köra och ta massa prover. Det värsta jag vet... Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela