Sofie

helt veck

Publicerad 2010-03-17 12:43:46 i Allmänt

Jag kämpade mig igenom Måndag och Tisdag på jobb, sedan sa kroppen ifrån. Igår eftermiddag när jag kom hem så trillade jag bokstavligt in genom dörren. Benen bar inte mig. Näsan rann som aldrig förr, hjärtklappning, frossa, ja som sagt jag mådde som F-A-N.
Hoppade rakt ner i sängen där jag låg och skakade, frossa.. Sov några timmar.. Jag trodde jag skulle dö. fan vad jag mådde... Jag frös samtidigt som kroppen brann, kändes det som...
Benen bar knappt mig och kroppen var helt slut.
Under dagen var jag ändå rätt okej, men kroppen tar stryk av överbelastningen.. snöt mig var 5minut och proppade i  mig ipren.
Så nu har jag ännu en ÅNGEST sjukdag. Jag är verkligen sjuk, stannar inte hemma för jag tycker det är skoj precis....Jag undrar när mitt imunförsvar ska bli bra och jag kan hålla mig frisk längre än en vecka...
Börjar bli riktigt jobbigt detta. Kroppen hinner aldrig återhämta sig, helt slut...

Jag som vill träna och må bra!!! Snälllaaaaa!!

Ringde till vårdcentralen igår, proverna jag tog härrom veckan var bra.. och hon tror att jag åker på virus efter virus... Har nog valt fel yrke

Det är jätte jobbigt att inte orkar någonting...

återhämtning, ja tack!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-18 13:23:30

KRYA PÅ DIG!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela