Sofie

Höjdpunkter i vardagen

Publicerad 2010-03-23 17:52:59 i Allmänt

Det är skönt att vara på benen igen och kunna ha ett normalt liv! Jobba och träna.

Nu om en stund ska jag möta Mamma och Pappa på entre, vi ska gå till Olearys och kolla på Malmö FFs hemma premiär för i år! Hoppas där är platser till oss.
Lite "roligheter" i vardagen!!

För ett tag sedan sökte jag ett jobb i Sölvesborg, på en ny öppnad förskola. De ringde och ville att jag skulle komma på intervju. Men tyvärr var vikariatet bara från April-Juni.. Jag hinner inte säga upp mig innan och tycker inte det är lönt för så kort tid. Har ju fasttjänst nu ju. Så jag hoppade denna chansen, men ska dit på Måndag och visa mig. Prata lite med dem och så...
Nä, jag har inte bestämt mig för att flytta upp. Söker bara och checkar för skojsskull. Vi får se helt enkelt, om det kommer något bra erbjudande som lockar.. Kan bli hur bra som helst, eller om det inte blir det är det bara att flytta ner igen...
Vi får se hur framtiden blir...


Nu väntar Olearys... hoppas på VINST ikväll!!! Ha det så brauuu så länge!


Himmelsblååååååå

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2010-03-23 21:41:01

Ja vill inte att du ska flytta du ska bo här

Postat av: Jannice

Publicerad 2010-03-25 11:11:35

Jag håller med! Håll dig kvar i Malmö!

Lust och ses snart Kompis!?

Puss!

/Jannis

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-27 17:16:00

Jag håller INTE med föregående talare, du är SÅ SÅ SÅ välkommen upp hit igen gumman =) Jag skulle bli superglad!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-27 17:16:36

GLÖMDE JU SKRIVA MITT NAMN...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela