Sofie

Soooool

Publicerad 2010-03-03 20:59:18 i Allmänt

Äntligen är nästan all snö borta. Vi har haft snö hur länge som helst.
Idag har det varit underbart väder, SOL och lite kyligt. Var ute med barnen både på förmiddagen och eftermiddagen. Man är ju inte van vid att bli bländad av solen precis..
Solen gör så himla mycket! Min ångest från igår är borta. Jag har varit bra idag, pigg och glad för solen!
Har gjort lite nytta idag, jobbat och sedan passat hundarna.

Igår var jag på vårdcentralen. Läkaren frågade ut mig om hela min livshistoria kändes det som. Kollade genom hela kroppen och tog 3 rör blod. Jag som hatar nåååålar.
Men syrran och läkaren sa att jag var jätte duktig! JAG VET att det inte gör ont. Men är mega rädd ändå. Det går bättre och bättre för varje gång! Duktig jag var!
Fick även reda på vad jag väger.. Lite positivt där också!!

Solen får gärna visa sig imorgon också!! Wiihoooo!!

Ännu en nära vän väntar tillökning!!! :)
Vill Gratulera Anna och Martin till deras lilla liv som växer i magen!
Grattis mina vänner, så jäkla skoj!!!


Charmig bild!!


Grattis vännen min ♥

Tycker det är många överallt som skaffar små bebisar!
Även några av mina närmaste vänner har tagit steget och skaffar liten!
Man är väl i den åldern nu...
Kan inte annat än drömma mig bort och spekulera
hur min framtid ser ut...

Jag både vill sitta i ett hus med man och barn samtidigt som jag inte känner mig där än..
Tror inte jag är redo då, inte riiiiiktigt än... :) hihih
Får nöja mig med mina bebisar på jobbet så länge...

Sofie grubblaren nummer 1...

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-03-03 21:36:55

Hörde att du mådde lite bättre och att du var och jobbade.... Jobbigt att må sådär,hoppas dom hittar vad som är tokigt med dig vännen!

Man skall inte grubbla ju det säger du ju till mig....=)

Boka en kväll att ses snart????

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-04 12:18:25

Naww, så sött av dig =) Hoppas verkligen att du mår bättre snart och de kan hitta "felet"...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela