Sofie

sprängt örat?

Publicerad 2010-03-19 15:58:54 i Allmänt

Har inte sett fram emot helgen som jag brukar. Blir väl så när man är sjuk, ingenting är kul.
Enda fördelen med helg är att jag slipper ha ångest för att jag inte kan jobba.
Jag HOPPAS på en bättre kommande vecka!

Jag har försökt städa lite smått här hemma. Måste sätta mig ner emellanåt, för annars orkar jag inte. Jag känner mig som en 90årig gammal tant.

När jag snöt mig i förmiddags "small" det till i örat och jag blev jätte yr. Allting snurrade. Det var riktigt läskigt. Balansen i örat som spökar. Har väl snytit mig för mkt? Har hänt några gånger, allt snurrar...
Känner mig fortfarande yr och konstig.

Ikväll skulle jag egentligen varit hos Perre och firat hennes 25årsdag. Träffat några kompisar från högstadiet, men det får jag snällt skippa. Måste ju bli bättre från detta skitet...

Fan vad jag klagar.. Men det händer inte så mkt roligt i min sjuka tillvaro just för tillfället.

Ska snart bege mig till familjen där jag hoppas bli ompysslad. Mat, så ska det låta och fredagsmys!
Det ska bli MYS!
Trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela