Sofie

trött på detta

Publicerad 2010-03-15 20:54:23 i Allmänt

Har haft en toppen helg tillsammans med vänner, syrran och pojkvännen!
Har ätit god middag, slappat, umgåtts och haft det bra.
I Lördagskväll var jag och syrran i Krstad hos Frida med Åsa och Stin. Var på Banken en runda. Hade ont i halsen och var seg, men det var trevligt.
Har varit väldigt bortskämd nu ett tag, har fått träffa älsklingen många helger!! Me like! Tröttnar inte:)

Nu är jag dunder förkyld igen. Vet inte vilken tur i ordningen detta är. Näsan är rödflammig, ögonen rinner, slem i halsen. Känns som jag ständigt är förkyld, den ena är över kommer nästa. Börjar tro det är någon allergi eller nått? Är såååå trött på detta nu.
Hade lite feber och är helt död i kroppen... Hatar det.
Vad fan beror det på? Måste ha världens sämsta imunförsvar... Hinner inte hämta upp mig innan nästa förkyldning dyker på igen...

Sängen väntar så jag får stopp på näsjävlen :)

Den 16e Maj när vi åker till Rhodos, åker även Frida med familj dit!!! Hur stor är sannolikheten?
Samma flyg, samma dag, samma vecka!!!   Snacka om najs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela