Sofie

vårtecken!?

Publicerad 2010-03-18 19:29:06 i Allmänt

Idag har jag varit utanför ytterdörren, skönt att få lite luft. Men det är inte mycket min kropp orkar.
Jag var med mamma och lämnade hundarna hos hundfrisören. Jag fick se nyckelpigor och snödoppar i buskarna!
Då blir man glad! Vår känslor!!! Riktigt härligt.

Trodde inte det var våra hundar när de var klara. Helt snaggade... Jag vill ha päls på dem..Snyft...
De hade så mkt tovor efter denna jäkla vinter.

Mår lite bättre idag, men har inte ork till någonting. Segt i luftrören... Drygt som fasen är det.

Ångest att vara hemma och vara sjuk. Jag vill bli frisk och orka göra en massa, snälla!!!



Johan, I Miss you   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela