Sofie

resfeber

Publicerad 2010-05-09 19:07:26 i Allmänt

Söndag kväll och älsklingen har åkt hem.
Men snart åker vi iväg så då ses vi!! Wiihoo!

Har börjat få lite resefeber... Lite att fixa innan resan.. Ska beställa från taxfree katalogen ikväll.

Det har varit en lugn och skön helg. Har även klippt mig lite. Lugg igen och kortare.

Blir nog rätt tufft på jobb denna vecka. Inskolningarnas föräldrar ska gå ifrån. Men hoppas det går bra.
Ska hälsa på Farmor som fyller år. Växla pengar osv.. Lite fix inför resan.


Fyllde i papper nu som ska skickas till högskolan så jag får mitt examensbevis!
Lite disk väntar också innan jag ska hålla kväll.

Vad ska jag ha med mig i resväskan? Lyckas alltid packa för mkt. Men måst ha kläder och skor till olika tillfällen. Gå istan, stranden, fest osv. hihhhii

Precis vann Mjällby, undra hur det går på Lördag när de möter Malmö? Vem ska gå som vinnare ur striden, Jag eller Johan? *nervös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela