Sofie

sölvesborg/hällevik helg.

Publicerad 2010-05-04 20:58:56 i Allmänt

Hej! Här har ni mig igen!! :)
Jag är tillbaka i Malmö igen, tillbaka i vardagen igen.

Valborg spenderades hos Johans föräldrar. Vi kom till dukat bord, de hade grillat! mums!! Det blev en lugn valborgsmässoafton med så ska det låta och soffmys hos dem. Valborgshelgen för ett år sen var första gången jag var hos Johan i Sölvesborg och hos hans föräldrar.

På lördagen var vi på golfbanan. Johan och hans pappa spelade. Jag och hans mamma var sällskap! Skönt väder och fin natur. Vi såg en ekorre! Sedan blev det fika hos dem i Hällevik. Vi snyltade in oss på grillat även denna dag. Mums! Gick sedan en mysig promenad runt området, när till havet och rökeriet. Mysigt!
Sedan kollade Johan på Avatar och jag somnade i soffan i vanlig ordning.

Vi vaknade och gick en lång promenad i stan. Kollade på hus och drömde oss bort! hihih Sedan såg vi MFF-TFF hemma hos hans kompis. MALMÖ VANN!!!

Det blev hejdå vid tåget som vanligt, alltid lika tråkigt..

Men snart åker vi iväg... Det dröjer inte lång tid... Några dagar bara! Wiihooooo!!!

Nu är det jobb, träning som vanligt. Idag har jag varit hemma hos Mamma en runda. Gick en promenad med henne och hundarna.

Imorgon väntar APT, hela kvällen...

Syrran är så duktig, hon går på nått matersättningspulver. Hon äter bara frukt, grönsaker och dessa drycker. Duktigt värre..
Jag hade också velat gå ner liite nu till sommaren. men jag måste äta! Det är så gott, måste knapra i mig något!! Hade nog inte klarat det? usch...

Ja, vi hade serious talk. Det har vi nästintill varje dag. Men vi kommer inte fram till ett beslut. Ett stort steg...
Söker lite olika jobb, så får se om nått lockar.?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela