Sofie

Vulkan jävel

Publicerad 2010-05-12 19:45:36 i Allmänt

Vulkan jävel, far åt pipsvängen med dig.
Hoppas nu vi kommer iväg annars vet jag inte vad jag gör.

Blir fix inför resan denna vecka. Växlat o så.. Firat Farmors 88årsdag!

Grattis Farmor!♥

Imorgon är jag ledig, då bli det mer fix. Tvätta och ta fram lite grejer..


BLÅS BORT NU SÅ VI KAN KOMMA IVÄG!!! I hope!

Nu sitter jag och slöar, valförtjänt efter träningen! Skönt nu när det är gjort!! :)

By the way, något annat som är sjukt är att jag fortfarande bär vinterjacka och det är mitten på Maj.
Okej tunnare vinterjacka men ändå.. Det är sjukt.. Hoppas på att kunna lägga undan den efter resan. Det är ju för fasen såå kallt, regn och blåst.. bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela