Sofie

Mysdagar

Publicerad 2010-11-09 20:26:04 i Allmänt

Det är tisdag kväll och jag har ännu inte jobbat något denna vecka. Skönt med två semester dagar! Igår var jag och syrran i Ullared. En trevlig tripp och många bra fynd! Blev lite av varje! Det har blivit vår tradition, att åka dit innan jul!
Skönt att slippa kö, men en del folk där inne. Vi såg även Morgan, hihih
Idag passade jag på att besöka tandläkaren när jag ändå var i Malmö.
Mysigt att spendera några extra dagar hemma hos Mammi!
Håller tummarna på torsdag, måste gå bra! ♥ Vet inte vad jag gör annars...

men även mysigt att vara hemma hos Älsklingen igen!

Har gått och blivit lite snuvig nu igen, har bara väntat på det. Har hållt mig hyffsat frisk nu sen jag började på nya jobbet. Bara snuvig en gång innan. Hoppas det inte blir värre... Barnen får hålla det för sig själva :) hiihi

Får se om det blir träning imorgon och torsdag, hoppas snuvan snart lyser med sin frånvaro!
Helgen ska iallafall spenderas med goda vänner och syrran. Blir Kristianstad visit, ska även träffa Anna och lilla Agnes! Mys!
Stora kliv man tar hela tiden.. Först plugga en massa- stort steg att få jobb, sambo och några av mina vänner har gift sig och skaffat barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela