Sofie

november månad här...

Publicerad 2010-11-04 20:46:13 i Allmänt

Då var det snart helg igen, oj vad tiden går. Åsa och Erics bröllop var jätte fint och trevligt. Jätte fina tillsammans med Åsas mage i högsta hugg, 5 veckor kvar ungefär. Rörande fint!

En vecka på jobb med utbildning, inskolningssamtal och skollov. Skolbarnen har varit hos oss på fritids denna veckan.
Fredag igen och denna helg spenderas i Malmö. Jag ska byta vinterdäck, umgås med familjen, gå på stan en runda kanske och på söndag ska jag på den stora fotbolls matchen!!!
Jag stannar nere måndag-tisdag också, då jag och syrran ska till Ullared på måndag! Ska bli skoj med en tripp!

Igår var jag och älsklingen en runda på stan, det var höst marknad här. Suck vilket regn oväder det var, inte roligt för dem. Idag har jag tränat, blir att packa min Malmö-väska nu, sen sängen!!

Är inte sugen på att blogga nu, återkommer en annan dag :)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela