Sofie

Har bara väntat på det...

Publicerad 2010-09-02 20:49:23 i Allmänt

Då var det min tur att bli dunderförkyld och ha ont i halsen.. Har bara väntat på det. Men det hör ju hösten till.
Just nu orkar jag inget, näsan rinner heeela tiden och jag är såå matt.
Sov en stund innan på soffan.
Måste ju packa, ska till Malmö imorgon igen, tredje helgen nu.
Men jag orkar inte, suck..

En ipren och nässpray o sängen väntar snaaart.

På lördag ska jag träffa mina goa kolleger på nyfikonet (jobbet i Malmö)!!!!


Återkommer när jag är bättre! Hej svej..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-03 11:44:01

Uscha... du får krya på dig & ha de så skoj i Malmö!! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela