Sofie

Maaaalmöööö FF, himmeeellsssblåååååååå!

Publicerad 2010-09-16 21:39:27 i Allmänt

Sitter här och ska skriva ett brev till min lilla farmor! Hon hör så dåligt nu, så telefonkontakten är nerlagd. Fick ett fint brev av henne i veckan. Oj, känns som man bor jätte långt bort, längesen man skrev brev.
Jag blir glad och jag hoppas farmor också blir det, så vi skriver!!!

Ihelgen får jag och älsklingen Malmö besök. Mamma, syrran och hundarna kommer upp. Pappa ska jobba så han får hälsa på en annan gång! Ska bli mys! Blir många i lägenheten, hiihihi!!

Igår var en stor fotbollsdag. MALMÖ FF vann skånederbyt och drog i från i ledningen! Agon och Daniel var avstängda men vi klarade det ändå! YES!!! Hoppas nu det håller i sig, så kanske, kanske det blir SM guld. Om inte Johan jäkla mjällby ska förstöra för oss i sista matchen. Brukar ju ha otur mot dem.
Vi var och såg Mjällby-häcken igår. Mjällbys målvakt kvitterade i sista sekunden, TUR!
Hälsade även på Johans mamma som ligger nerbäddad efter operationen, de bjöd på en jätte god middag! Mums!

Annars är mormor lite bättre nu, men helt återställd blir hon aldrig, är gammal nu.
Syrran är på benen och familjen "frisk".
Jobbet går bra, ska vara glad jag fick jobb här uppe och kan bo med min älskling
som jag förövrigt är väldigt glad att jag har. Blir glad när jag vaknar på morgonen och glad när vi ses efter jobbet!
och imorgon är det fredag och heeelg! Wiiiieeeee!!!

By the way: jag har köpt idol biljetter till omgången i Malmö! Roligt med tv inspelning! SKOJ!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-17 08:33:55

JJAA!!! Jag är sååå redo och så "färdig" med att vara gravid nu... Vill gärna ha ut han eller hon redan idag =) Men jag får snällt vänta tills den tycker att det är dags. Tiden har gått galet fort, bara 11 dagar kvar idag! Vad sött att du & din farmor skriver brev till varandra, perfekt när de gamla hör dåligt ju.. Skönt att höra att syrran din är pigg igen, ha så mysigt i helgen med lyan full =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela