Sofie

sjuker suck.

Publicerad 2010-09-05 21:37:14 i Allmänt

Tyvärr blev det ingen Malmö visit ihelgen då jag var helt färdig efter jobb i fredags. Orkade inte mer än att köra hem och lägga mig i soffan och sova ett par timmar. Feber och dunder förkyld, ögonen rann... Usch.
Jag som hade sett fram emot att träffa mina gamla kolleger, men hoppas det finns fler tillfällen.
Istället sov jag och Johan ett par timmar på eftermiddagen. Var lite piggare men näsan rann konstant.
Denna helgen har bestått av slappande och träffat Johans föräldrar. Var en runda i Krstad i lördags, sen när vi kom hem sov vi ett par timmar till.. SLÖA! Man ska väl vila bort förkyldning? hihih

Nu har det börjat bli lite kallt, men solen skiner på oss.. Det är jag tacksam för! Sol=glad Sofie! hihihi

Ikväll har jag och älsklingen ätit kräftor som Johans föräldrar fiskade uppe i Johans systers bäck. Stora och super goa! Mums!!!



Förövrigt är det en riktig "sjukhus dag" imorgon. Mamma ska dra ut en tand, lika så min kollega och svärmor ska operera knäet. Hoppas det går bra för er.. För mig är det en vanlig måndag med jobb...
Ska träffa Frida på eftermiddagen, en tripp till Kstad!

Snart börjar min TV höst... Ensam mamma söker, bonde söker fru och idol!! Wiiihoooo  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela