Sofie

söndag...

Publicerad 2010-09-26 21:10:35 i Allmänt

Söndagskväll är kommen, imorgon väntar en ny vecka på jobb. Jag och älsklingen har haft lite mys, kollat på tv och ätit kronärtskockar. Vi har fått dille på det, äter det ofta nu!! MUMS!
Vi köpte goda sura clementiner, de är sååå goa!!!

Hann med lite besök hos gamlingarna ihelgen. Jobbigt att se mormor så. Ingen glädje alls längre. Hon som varit så engagerad i allt, sport, nyheter, kollat på tv, talböcker, gått till konsum och handlat osv.
Hemskt att se henne så här. Farmor var glad och pigg, det är skönt att se!! Hon var glad över mitt brev, roligt. Undra när jag får nästa? hihihi

Greasemusikalen med Marie och Sebastian var väldigt moderniserad tyckte jag. Personligen tyckte jag uppsättningen då Måns var med för några år sen var bättre. Men det är alltid trevligt att gå på sånt. Får unna sig det. Nästa blir nog idol!

Annica har hört av sig, lilla Calle är här nu! I fredags. Han hade navelsträngen virad 4 varv runt nacken, läskigt. Men allt är bra nu, skönt det!!!

Annars har helgen bestått av familjemys med idol, god mat, entre, kortspel osv!!!

Mysig helg, tack familjen! ♥

Saknar Kstad vännerna nu faktiskt, längesen vi träffades. Får dra ihop något...
Skulle egentligen en runda till Anna, men hon är i 40e veckan nu, så förstår att hon inte orkar. Men måste ses!

Höstkläderna är på plats i Sölvesborg nu, var tvungen att hämta dem från Malmö. Brr, kallt och ruggigt.
Får ställa om till Höst-Sofie. På med myskläder, tända ljus och mys under filten!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-27 09:46:05

Låter som en mysig helg Sofie.. Ja, jag har dö-dåligt samvete för det hade varit så kul om ni ville komma hem till mig, men just nu är energin totalt borta. Dessutom valde ni ju mitt BF -datum och det är ju typ den enda dagen på hela året som man INTE vill boka upp sig eller planera in ngt ;)) Men jag sa till Sara att ni får gärna komma allihopa sedan när hjärtat är här istället! Ha de bra... Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela