Sofie

torsdag

Publicerad 2010-09-09 21:36:21 i Allmänt

Idag är det en månad sen jag började på mitt jobb. Tiden går verkligen fort och jag trivs fortfarande bra!
Som jag tidigare sagt är det väldigt stor skillnad från mitt tidigare jobb.
"är där någon fröken ute?" (de springer inte bra ut när de är klara)
"jag har tuggat upp, kan jag få gå ifrån?"
"vad fint du ritat"
"Vilken fin klänning du har idag fröken"


Barnen är omtänksamma och ordentliga. Visst är vissa busiga men det hör till.

Är glad att jag tog det stora steget och säga upp mig för att prova lite annat!
Visst saknar jag barnen från förra jobbet, men suck vad jobbigt vi hade det...

Jag börjar känna mig bättre, har fortfarande snuva och hosta... Har varit i Krstad en runda iveckan och varit i Karlshamn på sjukhuset hos svärmor som blev opererad.

Troligtvis blir det Malmö ihelgen, träffa familjen och hundarna.. Känns som jag behöver en Malmödos nu:)

Py från mitt gamla jobb har ploppat nu, ut kom en liten fotboll vid namn Julius. Har länge väntat på denna lilla krabat, följt magen varje dag på jobb.
Snart är det även Anna och Annicas tur att ploppa ut... Spännande! Många bebisar att hälsa på!
Sniffa bebbe!

Brr vad det har börjat bli kallt.. Men vi har härliga höstdagar med mycket sol! Wounderful!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela