Sofie

längta efter..

Publicerad 2011-04-28 20:33:04 i Allmänt

Då var vi i slutet på veckan.. Fredagar är ju så underbara! Man har lite ledig tid som väntar runt hörnet!
I tisdags var jag iväg och spelade fotboll. Roligt och super härligt väder på kvällen. Jag var nära på att göra mål, men klantade till benen lite :) hahahah Men skoj var det!
Igår var jag ute på en lång powerwalk. Blev en härlig kvälls tur på en timme. Kanske blir en imorgon också?

Får se vad valborg har att bjuda på?! Hoppas på fint väder så man kan vara ute och grilla kanske?
Eventuellt kommer mina föräldrar hit över dagen. Kanske en runda minigolf?
På valborg för två år sedan var första gången jag träffade Johans föräldrar.

Har bokat in lite att se fram emot.
28 Maj åker vi till Johans syster med familj i Jönköping
15-17 Juli blir det Stockholms weekend med Johan och Syrran
26 Aug åker vi till Mallorca och firar älsklingens 30års dag.

Måsta ha lite att längta efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela