Sofie

söndagsslööööö

Publicerad 2011-12-18 17:48:34 i Allmänt

När vi var på ultaljudet berättade hon att bebisen var 18cm och vägde ungefär 175gram.
Helt otroligt att man ska se allt, hjärnan, hjärtat, urinblåsan, käkben, revben, fingrar, ögon osv.. Ofattbart att det bor någon liten i min mage som ska bakas till en färdig bebis. Vår bebis!!

Igår hade jag en super trevlig kväll i Kristianstad med några vänner. Vi hade knyte, det bjöds trerätters som var kanon gott. Snacks och vi spelade med andra ord hela kvällen! Mycket skvaller och bebis prat!

Idag har vi haft en slösöndag med en liten runda på stan. Ätit pizza, degat i soffan. Nu är lussebullarna på jäsning. Känner mig trött idag, kanske inte så konstigt när jag la mig över 2 i natt.

Tittade inom några barnaffärer idag på stan. Tycker inte det finns mycket neutrala kläder, mkt i rosa och blått. Antingen flickigt eller pojkigt.. Jaja, det är väl bara för vi inte vet vad som ska titta ut.. Hittar väl nått fint så småningom. Roligt att titta! Men det känns konstigt.. Förstår det inte riktigt ännu.. :)

Mycket funderingar just nu. Är fast i barnvagns djunglen..Om någon har tips vad som är bra/dåligt tar jag gärna emot det!!

Innan räknade vi veckorna från söndagar.. Nu är vi flyttade till onsdagar. Känns lite fel, skulle varit i vecka 20 idag. Men vänjer väl mig snart..Har ju en del veckor kvar tills Maj.. 18.4 idag.

Nä nu kallar degen. Blir lussebullar med vitchoklad. Undra om det är gott?!!.. Är ingen direkt hejjare på att baka..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela