Sofie

året som gått...

Publicerad 2011-12-31 13:31:32 i Allmänt

Sitter och tittar tillbaka på året 2011, som vi har bakom oss..
Det är bra med bloggen, då kan man ta en tillbaka blick och minnas!

Några minnen som berört mig mer än andra...

* I mars så skar syrran sig i fingret. Opererades och har haft jobbigt med detta. Fortfarande ingen känsel.
* April- en tripp till Ullared med lillasyster!
* Maj- Mamma blev dålig och var på sjukhus och opererades.
Min födelsedag i Johans stuga 
Vi var hos Johans syster med familj på en weekend.
*Juni- Midsommarfest med vännerna!
*Juli- Semester som bjöd på massa roligt! Bland annat en Stockholms tripp med Johan och syrran!
Tosselilla med kompisar och Johan.
Var på Kristianstaddagarna, träffade vänner! Killebom med lite fest!
Syrran och jag var i Helsingör. Detta brukar jag fortfarande tänka på. Hur mysigt vi hade där och gott vi åt och drack. En riktigt mysig tripp som jag minns!!

Augusti- Johan och jag firade hans 30års dag på Mallorca!

September-  12 september är och förblir en stor dag för oss. Vårt liv kommer förändras...
Oktober- Göteborgs weekend som innehöll fotboll, god mat och liseberg!
Jag började en kurs som jag slutar nästa år, i Maj. Äventyrspedagogik heter kursen.
November- Trevlig helg i falkenberg med spa,julshow och ullared tillsammans med Mamma och syrran!

December- Äntligen kom datumet vi längtat efter länge, 14 december fick vi se vår bebis på ultraljud.. Stort!!



Har mest skrivit om resor och annat. Får inte glömma alla mysiga helger med familjen i Malmö. Festkvällar och fikor med kompisar eller goda middagar hos Johans föräldrar. ♥


Annars har det varit en del hustankar och visningar under året.
Fotboll, vänner, familjen och nära..
Mycket har kretsat kring vår bebis, min mage, symptomer, väger mig, tar foto, mycket tankar och längtan...

2012 kommer bli ett stort år för mig och Johan, det största!! Vi längtar sååå..
Tar med mig många härliga minnen från 2011 och ser fram emot ett nytt år...


GOTT slut och ETT GOTT NYTT ÅR till DIG....
idag firar vi med goda vänner i Fjälkinge, jag kör :) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela