Sofie

längesen...

Publicerad 2011-02-27 11:05:49 i Allmänt

Oj, har helt glömt bloggen denna vecka. Har varit rätt seg, vädret har inte varit det bästa. Jätte kallt och snön kom igen, suck.
Älsklingen och jag hade en mysig 2års dag. Vi åt god middag på Altona! Riktigt gott, sedan smaskade vi kräftor!!!

Vi har haft lite sportlovs mys på jobb: bio, 5 kamp, skogen osv..
Får hoppas jag får tillbaka min träningsmotivation nästa vecka. Denna har jag inte orkat alls. Suck.

I onsdags hämtade vi Johans föräldrar på stationen och körde dem hem! En månad i Thailand! Var även hos dem ifredags där vi åt god middag och umgicks lite! Trevligt.

Igår hade jag och johan storstädning av lägenheten. Skönt att det är rent och fint nu! Kvällen spenderades här tillsammans med Anna, Martin och deras lilla söta Agnes. Vi hade lagat mat sedan såg vi melodiefestivalen. Agnes var övertrött så de körde efter det. En mycket trevlig kväll! Det får vi göra om, Anna!!

Idag kanske jag kör en runda till Annica i Åhus. Ett tag sen vi sågs. Gosa med hennes lille Calle!

Snart ny vecka igen, tiden bara springer iväg.. Känns som det bara är Måndag och Fredag varje hela tiden.

Hoppas på lite sol nästa vecka och att min träningsmotivation är tillbaka...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-27 13:32:43

Jaaaa övertrött var bara förnamnet =) tur att hon inte blev skrikig utan mest gnällig! Ja, vi får planera in nästa gång hemma hos oss till våren, hade varit jättemysigt!! Hälsa Annika o Kalle från oss =) Ha de fint o tack än en gång för igår! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela