Sofie

två år

Publicerad 2011-02-21 17:43:15 i Allmänt

Idag är det 2 år sedan jag och Johan träffades!!! Oj, vad tiden går!!

Vi firar på stort idag, då jag spenderade alla hjärtans dag under filten. Vi ska på restaurang nu och äta gott. Sen ikväll ska vi smaska i oss kräftor! MUMS!!!

Älskling, älskar dig! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Hade semester från Johan i helgen. Jag var nere hos familjen! Hälsade på gamlingarna, mormor och farmor. Hela familjen var på stan och njöt av shopping och SOLEN! Det blev även melodifestivalen och fagans med syrran!
Har träffat pappa hela helgen, fick fina saker från Thailand!! ♥
Tack Mammi, Pappa och Syrran

Kommentarer

Postat av: Emmelie

Publicerad 2011-02-22 21:33:36

hej! ja det e väl avståndet till mina föräldrar som e jobbigast.. krångligt hur man ska göra me dop osv. vi kommer bo kvar i l-krona, flyttar nog inte från skåne i första taget!!



grattis till 2år, shit vad tiden går! 2år sedan vi tog examen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela