Sofie

vill ha vår NU

Publicerad 2011-02-10 20:55:33 i Allmänt

Har sagt det förr, säger det igen: Shit vad tiden går fort. Imorgon är det fredag, igen! Tiden bara springer iväg, sanslöst. Tycker det är måndag och fredag hela tiden..
Igår hade jag varit på mitt jobb i ett halv år, jag har varit sambo på riktigt i 6månader! hihihi

Igår hade vi helt underbart väder. Solen sken, fåglarna kvittrade och barnen kunde återigen leka i sandlådan på jobb! Snön är borta och jag njöt!
meeen det vänder väl snart igen. suck.

Jag har kollat resor idag. Jag vill till London en tripp och stockholm! Det ska bokas!


Denna helgen spenderas med kompis-par. Imorgon blir det lets dance och pizza hos johans kompis + sambo och barn. Och lördagen roar vi oss med Frida och Frippe! Ska bli roligt!!

FREDAG IMORGON! WIHOOO

Tänker på min lillasyster som är sjuker... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela