Sofie

effektiv

Publicerad 2011-01-29 10:08:21 i Allmänt

Klockan är nu 10, det är lördag förmiddag. Jag har varit effektiv nu på morgonen. Har diskat, dammsugat och städat toaletten. Har även handlat några bullar som vi snart ska ta del av. Äggen kokar också!
Idag tänkte vi köra in en runda till Kristianstad och titta runt lite..
Ikväll ska vi till min kollega och sedan till en pub här istan, har aldrig varit där. Det blir säkert trevligt!

Denna veckan har vi inte haft många barn på jobbet. Hälften borta i magsjuka. Igår hade vi 4 barn och 3 personal. hihih Man slöar ihop. Igår tränade jag efter jobbet, innebär att denna vecka bjudit på tre träningsdagar. Duktigt värre!!! Hoppas det håller i sig, hiihih..

Ska gå in och väcka den sovande mannen... Trevlig helg!!

Snart är det februari, gud vad tiden springer iväg... Pappa fyller 50! Älsklingen och jag har varit tillsammans i 2år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela