Sofie

familjevisit

Publicerad 2011-01-11 17:16:53 i Allmänt

Helgen som gick var mysig. Hade syrran, mamma och hundarna här i flera dagar. Från torsdag-söndag!
Har haft kollektiv här i tvåan, hiihih

Vi har ätit god mat: Johan och jag bjöd på oxfilé i torsdags. I fredags åt vi gott på restaurang här i stan.
Varit på inflyttningsfest hos frida. Träffade lille Theo. Bebissjuk nu :)
Har gått på stan, halkat runt med hundarna, bara slappat och pratat en massa!

TACK för en myshelg och att ni orkar bo kollektivt med mig och johan :)

Nyss rullade jag köttbullar och sen åt jag några nystekta, mums!! Det går inte alls att jämföras med Scans färdiggjorda. Usch... Egna är såååå mkt godare! MUMS!

Jag har fått för mig att jag ska börja spela korpen fotboll :) På lördag drar det igång, får se om det är något för mig. Är ofta iväg på helgerna, men får se!! Längesedan jag spelade.

Nu väntar disken, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela