Sofie

skridskor

Publicerad 2011-01-31 19:33:01 i Allmänt

Idag har jag och älsklingen åkt skridskor! Det var jätte roligt, men aaj vad ont vi fick i fötterna.
Hoppas man vänjer sig. Vi ramlade inte och det gick riktigt bra efter ett tag...

Har nyss varit och handlat lite. Har ingen fantasi när det gäller maten här hemma. hihih Ska gärna bli över så Johan kan ha med sig till jobbet.. Ibland äter jag inte här hemma på kvällen, beror på vad jag ätit under dagen.
Nog om detta hihihi

Jag längtar efter våren. Vill ha sol, fågelkvitter och lite värme! Så man kan promenera, kanske börja springa lite? :) Men nu är det många minus grader igen, vänder hela tiden när man börjar hoppas.

Ikväll är det favorit programet familjen annorlunda! Även klass 9A börjar idag. Får hoppas det går i repris eller att jag kan se det på datan. Förra gången det gick handlade det om en klass från Malmö. Tyckte det var bra, jag lärde mig en del, känner igen sig i lärarrollerna. Dumma att båda går om måndagarna..

Intar snart soffan för lite slappande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela