Sofie

SUCK

Publicerad 2011-01-12 19:03:56 i Allmänt

Fan vad jag är sämst, har NOLL träningsmotivation...
Har alltid någon undanflykt.
Behöver någon som drar i mig, träningskompis :) Syrran och jag pushade varandra i Malmö.
Usch, skyller på allt.. kanske är lite trött? är hemma sent från jobbet och sent från träningen.
många där idag iom gratisträning...blabla...

NÄ, är inte alls sugen helt enkelt. Hoppas fotbollen är något som lockar mig.
Ska man behöva tvinga sig dit när man inte alls är sugen?

Nä, du som inte heller tränar kan inte säga nått... hihih

Minns förr när jag älskade min badmintonsträning. Längtade riktigt....
Det är långt i från det nu... BLÄ...

Man är inte hemma många timmar på eftermiddagen/kvällen..Behöver slappa och fixa här med..
Hinner inte allt hihihih

Det dåliga samvetet knackar mig just nu på axlen...

Varför kan man inte tillåta sig att ligga i soffan och vara nöjd, efter en hel intensiv arbetsdag???? 

SUCK... Vill ju ha motivationen...

Kommentarer

Postat av: Emmelie

Publicerad 2011-01-15 19:47:49

Inget fel me cheezballs ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela