Sofie

ser fram emot..

Publicerad 2011-07-04 20:16:47 i Allmänt

Helgens planer blev hastigt ändrade. Jag drog ner till Malmö och blev tröstad av familjen och hundarna!

I lördags hade syrran, mamma och jag en mysig middag på vår favvo restaurang. Firade oss i efterskott med god mat. Hemma mös vi på kräftor och tv på kvällen!

TACK ♥♥♥♥



I söndags hade jag fullt upp. Skulle hinna med en runda med hundarna, besöka pappa och mormor innan mamma lämnade mig på tåget 11.45.
Mormor börjar tackla av... Ville hälsa på henne!
Hon har lovat att hon ska hälsa morfar där uppe bland molnen ♥


Sen var helgen slut och jag åter hemma i Sölvesborg igen.
Sista veckan är i gång, sen väntar 4 veckors semester!! Efterlängtat!
Känns som kroppen redan gått på semester, så det behövs verkligen.

I torsdags sov vi över på jobbet. Alla barnen stannade, de var jätte duktiga. Vi åt tacos, såg film och spelade spel. Var rätt trött på fredagen när de andra barnen droppade in vid 7. Min inskolning som jag ska ha i augusti hälsade också på! Ett tufft slut på förra veckan. Blir lugnare denna..

På onsdag startar Killebom här i stan. (Sölvesborgs festivalen) Blir väl att vi befinner oss där nere lite iveckan. Äter kvällsmat och kollar på folk. Imorgon kommer Johans syster och familj till Hällevik, så då ska vi träffa dem. Även vi får fin-besök till helgen. Då kommer mamma och syrran!

Ser fram emot kommande månad! Nu först besök, sedan semester och allt som hör till!!!!!

Kommentarer

Postat av: Korn!

Publicerad 2011-07-11 10:47:17

Varför blev du tröstad? :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela