Sofie

trevliga dagar har bjudit på mkt...

Publicerad 2011-07-12 10:39:20 i Allmänt

Chocken har lagt sig. Men blir rädd när jag tänker tillbaka vad som kunde hänt. Det var inte långt ifrån..

Har haft några härliga dagar som bjudit på lite av varje!!

- Varit i hällevik och träffat Johans syster med familj som varit nere en vecka.
- Umgåtts med Johans föräldrar.
- Första badet för i år.
- Varit på killebom (onsdag, tors, fre och lör), ätit ute, druckit öl och minglat :)
- Haft mamma, syrran och hundarna på besök.
- Festat lite.
- Härligt väder!!
- Johan har åkt båt med Erik och Chippen mfl. Jag hälsade på och träffade Naomi.
- Varit på fotboll dock förlust med trevligt sällskap och väder

Även sprungit på och träffat vänner!!
- Kollegerna i öltältet
- Pauline
- Sprang på Mia och Thomas på Krstaddagarna
- Anna, Martin och Agnes pratade vi med en stund
- Oksana, Christian och Erik
- Macke
- Sigge, Jenny och Johans killkompisar på festen

OSV....
Missade några trevliga tillställningar i Kstad, men man kan ju inte vara överallt. (Spelkväll, brännboll, fest)

Mycket roligt händer nu på sommaren. I LIKE!

Jag hade en trevlig vecka och helg! Ser fram emot vad semestern mer har att erbjuda!!

Stockholm till helgen iaf!

Härligt med semester!!!

(Tyvärr har min kamera gjort sitt.. den har varit med i många år, stått ut i vått och torrt) Får börja använda Johans kamera... Så fotona jag tagit är borta, tyvärr...)

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2011-07-12 12:56:59

Låter som om du har det hur bra som helst vännen...=)

Postat av: Banne

Publicerad 2011-07-12 18:41:32

Tack för en underbar helg sis så roligt vi hade det du o jag precis som det ska va:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela