Sofie

allsång med Månsan..:)

Publicerad 2011-06-28 19:42:46 i Allmänt

Idag börjar Allsång på skansen med min favorit Måns! hhiih Hoppas han klarar det bra.
För nått år sen var han en vanlig kille som låg i soffan och spelade playstation.
Idag har han massor bakom sig som idol, lets dance, sjungit på Kronprinsessans födelsedag, melodifestivalen programledare, grease, Romeo och Julia mm...

Får se honom här hemma i min ensamhet. Johan är hos Chippen, Oksana och deras lille Naomi och hälsar på. De och Erik skulle spela spel, han kommer nog sent så jag hänger med en annan gång.

Tvätt och städ avklarat! På torsdag ska vi sova på jobbet med fritidsbarnen och 6åringarna. Jag minns när jag gjorde det på mitt fritids. Infört en ny tradition på Skogslyktan. Undra om många kommunala har det idag? Vi väljer ju lite själv, fördel med eget, privat.

Ska kolla runt lite till på datan, vi hörs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela