Sofie

seg...

Publicerad 2011-06-21 18:50:52 i Allmänt

Imorse när jag kom till jobb, tittade jag i almenackan. Redan slutet på juni.. Helt sjukt. Snart är hela juni månad också över. När ska värmen komma? Bada och sola??

Helgen bjöd på tradigt väder. Kallt, grått och regn om vartannat. Trevligt hos Johans föräldrar iaf. God mat som vanligt!!
Igår såg jag Malmö-Kalmar. Vi vann, på tiden!!! Hoppas bara Maif hänger kvar detta året, går segt för dem nu..

På tal om seg, så känner jag mig så seg.. Tror min kropp redan gått på semester.. Vädret gör en inte piggare.
 gäsp :)

Igår var vi och plockade jordgubbar med barnen. Ett barn hos oss har gård, där vi fick plocka. Mums vad gott att plocka från plantan och stoppa rakt i munnen. Massa bär!! Det började stört regna och vi tog en tur inom grisarna, sen gick vi tillbaka till Skogslyktan.

Midsommar på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela