Sofie

swedenrock

Publicerad 2011-06-09 19:51:42 i Allmänt

Nyss hemkommen från Sweden Rock. Årets första langos är i magen. Det tillhör festivaler, tycker jag!

Massa rockare överallt, även berusade sånna.. Lite kläder på sig, trots det kalla vädret. Piercingar och grejjor överallt. hhihi
Oj, vad positiv Sofie är! Hård rock är ju inte direkt min typ av musik. Men roligt att åka dit en runda och kolla på alla människor. Det räcker för mig..
Igår när jag åkte hem från Annelie stod Nanne Grönwall utanför Konsum här i lilla Sölvesborg. Hon skulle antagligen till rocken.

Massa människor här i hålan "INGENSTANS", hahahah...


Imorgon blir det studentfirande och en sväng till Malmö igen!!!
Härligt med studentfirande: massa glädje, nostalgi.

Solen, kom tillbaka till oss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela