Sofie

bästa syster

Publicerad 2011-03-16 20:40:03 i Allmänt

Fick ett samtal av mamma, hörde på hennes röst att något hade hänt.
Lillasyster har skurit sig djupt i fingret, precis i leden. Stört blödde och hon var på akuten när jag pratade med mamma. Vilken himla otur. Kände hur mitt finger började värka och tankarna yrade runt i mitt huvud.
Kunde varit värre, men så snabbt en olycka kan vara framme.
Nu ligger hon och blir opererad eller så är de färdiga. Tar nog lite tid för de måste få ihop leden, så hon får tillbaka lite av känslen. Hon sa att hon skulle bli gipsad och sjukskriven.
Stackars min lillasyster. Alltid otur. Besöker sjukhuset för ofta tycker jag.
Bästa syster, hoppas du mår bättre väldigt snart! ♥
Vad snabbt en olycka kan vara framme. Blen än en gång påmind att man måste ta hand om sina nära och kära.

Efter samtalet körde jag vidare mot Kristianstad. Såg ju fram emot min fika dejt med några av högskolekompisarna. Hade ännu inte träffat Saras dotter Ellie! Så himla söt! Åsa och hennes lille Theo och Frida var också där. Väldigt trevligt. Hos Sara har vi haft många förfester med singstar och shottar. Nu var vi samlade av annat syfte: bebismys.
Blir helt bebis sjuk ju.. Så goa de små liven :)



Tankarna ikväll går till bästa Banne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela