Sofie

lördag

Publicerad 2011-09-17 10:18:04 i Allmänt

Jag är tillbaka och det är helg igen! Skönt det. Veckan har varit lite tuff, var helt slut igår.
Måndagen startade med en intressant föreläsning om språket, men jag jobbade över och var helt slut efter att ha lyssnat i 3 timmar på eftermiddagen. Sen har bilen strulat IGEN, får inte rätt på den..
Har varit trött, men hoppas nästa vecka blir "lättare". Tur det finns upp och nergångar!

Sitter nu här och tittar runt lite på internet. Nyköpta bullar ligger i köket och väntar på oss. Snart dags att väcka honom där inne i sängen.
Men först lite egen tid för mig! Då blir det lite data-tid!

Igår hade vi en mysig kväll hos Johans föräldrar. Vi firade honom i efterhand, då både vi och dem var bortresta när han fyllde 30!
God mat, fredagsmys och idol. Sen var jag helt slut i soffan där jag låg.

Tröttheten kan även har med att göra att förra lördagen bjöd på fest! Var inne hos Frida i Krstad hela dagen, vi tittade på stan och pratade. Trevligt att träffa Krstadtjejerna igen! Jätte skoj! Vi pratade, umgicks och sjöng karaoke. Jätte trevligt Lena!!





Idag blir det nog en lugn dag för oss. Jag ska baka gott knäckebröd, vi går nog ner en runda på stan här. Tar det lugnt och vilar upp oss. Nästa helg kommer Mamma och Syrran hit, då blir det nog andra bullar! Helgen bjuder på fest och kanske en shoppingrunda i Krstad?!!?

Imorgon ska vi titta på ett hus till... Det är skoj tycker vi. Får se om detta är nått för oss.. Sen blir det fotboll!

Får hoppas på en "uppgång" för mig nu kommande veckor...:)

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2011-09-17 11:19:35

Vad fina bilder. Saknar dig Fia längtar till nästa helg då ska vi mysa o äta gotte. Jag vill gå istan ;) hehe pusss puss Hälsa lille Oa

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-18 16:02:26

Ja vila upp dig nu, nästa Helg blir tuff.

Ha Ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela