Sofie

datum

Publicerad 2012-04-02 21:40:31 i Allmänt

Idag har jag mått bättre, skönt det. Det är kanske något stress relaterat?
Mkt i huvudet just nu...
* blivit erbjuden tomt. Frågan är nu OM vi ska bygga och VILKET hus isåfall
* Mkt med kursen jag läser
* Många tankar inför förlossningen och nu i slutet...

Jag är ju en liten grubblare, men detta "gnager" nog på mig omedvetet också..

Huvudsaken är att jag känner mig bättre och bebisen sparkar och har sig!!
På onsdag är det första gången på föräldrarutbildningen, ska bli spännande!

Vi är så spända på vem som tittar ut till oss, och när det blir..
Är beräknad till den 15 maj, enligt ultraljudet..
Era gissningar är:

Min faster Anita: En pojke, den 6 Maj
Mina kolleger, Carina och Petra: En flicka, den 6 Maj
Min mormor: En pojke, den 12 Maj
Johan: Den 12 Maj
Min syster: En pojke, den 17 Maj
Macke: Den 17 Maj
Thereze: En pojke, den 18 Maj
Min mamma: En flicka, den 19 Maj
Anna: En pojke, den 19 eller 20 Maj
Johans syster Anni: En flicka, datum?
Johans Mamma Birgitta: En flicka, datum?
Min pappa: En flicka, datum?

Jag har inte riktigt bestämt mig vilket datum jag tror. Jag och Johan satsar på den 12 Maj. 120512 :) hahah
Nä, men jag tror nog bebisen kommer gå över. Bäst att vara inställd på det.
Jag ska på kurs den 4-6 Maj. Så efter det är den välkommen när som..
Återkommer med det datumet jag tror och uppdaterar listan när fler gissat!

Spännande att se vem som får "rätt" :)

Tittade på Malmö matchen ikväll. De hade mkt spel, många chanser..Men kunde ju inte sätta bollen i mål. BLÄ!
Premiär nerverna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela